dinsdag 3 januari 2012

introductie?

Ik wil binnenkort beginnen met een 365 dagen, 1 klusje per dag. Dit idee heb ik langs zien komen in andere blogjes hier op blogger.com en om de inspiratie gaande te houden, leek het me handig om de berichtjes van die bloggen ergens bij te kunnen houden.
Dus als ik de gluurder-bij-de-buren ben dan is dat niet om te stalken maar juist omdat ik veel respect heb voor waar jullie nu al mee bezig zijn en ik zeker weet dat dit mij zal motiveren om niet alleen te beginnen maar ook na dag 5 nog door te zetten in plaats van af te haken.


groetjes,
Karen.

PS: En oja, Blogger ken ik (nog) niet dus als alles er een beetje raar uit ziet dan ben ik stiekem gewoon nog aan het ontdekken hoe het hier allemaal weer werkt :)

2 opmerkingen:

  1. Hoi, 365 klusjes is een hele leuke manier om op te ruimen. En je bent niet de enige die ermee bezig is. Dat maakt het juist zo leuk, die herkenning over en weer. Succes en ik ben benieuwd naar je eerste verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi MamaWerkt, ik zag dat er veel mensen mee bezig zijn inderdaad: heb hun bloggen ook maar aan mijn leeslijst toegevoegd. Soms is het fijn te weten dat je lang niet de enige bent :)

    En in dat kader ook dank j ewel voor je berichtje... nu ik een lezer heb, is dat ook weer een klein stokje achter de deur om regelmatig wat te schrijven, en om te schrijven moet ik eerst iets gedaan hebben: dat zal helpen wanneer ik eens geen zin heb!


    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen